Dank aan alle chauffeurs die onze ritten van en naar Groningen zo prettig hebben gemaakt ! Mijn lieve zoon moest daar naar het protonencentrum voor heftige bestralingen , maar door de fijne gesprekken , en alle lieve hulp waren we voor ons gevoel zo op de plaats van bestemming !