Taxi quality mark

Taxi-quality brand: Our service and quality have been officially confirmed by the award of the TX-quality mark as one of the first in our environment in 2005.

This TX quality mark is an initiative of the taxi industry itself. It acts as a quality hallmark for taxi companies. The quality mark is a means for the Dutch taxi operator to distinguish itself in the taxi sector. In addition, it is a handle for both consumers and clients to make a conscious choice for high-quality taxi transport.

Every part of the company, the way of working, dealing with the passengers, the state of the car, the insurance, everything has to be in order. In short, guaranteed quality when it comes to safety, comfort and manners.

The blue TX stickers on the outside of the taxi show that the taxi company is certified with the quality system. This allows the consumer to see at a glance that it is right with the company. The quality mark is valid for three years, but the Kiwa carries out interim checks to see whether the quality continues to meet the high requirements of the Quality Mark.

Book a taxi

References

Simone Verberne-Hovens

Pffff.....wat zag ik ertegenop om minimaal 40 keer op en neer naar de Da Vincikliniek in Geldrop te gaan. Nu 3 maandan later blij, dat ik gekozen heb voor de taxibedrijf dat veel (zeg maar erg veel) voor de kliniek rijdt. De eerste weken gewoon van en naar huis. En toen het geregeld was, dat ik op het werk opgehaald mocht worden, was dat ook erg snel geregeld. Elke week een mailtje naar Davina en meestal direct een antwoord terug dat de ritten er al in stonden. Toppie!!! En ook de chauffeurs verdienen een pluim. Soms kwamen we laat de tank uit, maar ook dat was geen probleem. Altijd vriendelijk, ook al waren ze soms weer later thuis dan gepland. WEROTAX BEDANKT VOOR DE GOEDE ZORGEN!!

More references